Returnering

Det er ikke altid, at det man har bestilt lever op til forventningerne. Derfor kan du selvfølgelig returnere din vare og få pengene tilbage.

Hvor længe kan jeg returnere min bestilling og hvad skal være opfyldt?
Du kan returnere din vare i op til 30 dage efter modtagelsen. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den dvs. uden mærker og knæk i plakaten. Bemærk at vi kun refundere plakater som er købt på vores hjemmeside (www.dialaegt.dk).

Hvordan returnerer jeg min vare?
Vil du returnere din vare sendes den blot tilbage til os sammen med den vedlagte følgeseddel.

Adressen er:

Dialægt ApS
Katrinebjergvej 113
8200 Aarhus N
Danmark
og husk at vedlægge følgesedlen med teksten “RETUR” påskrevet.

Forsendelse
Vi anbefaler at du fremsender din returpakke som pakke (ikke som brev), så kan både du og vi følge pakken med fragtfirmaets tracking. Vi refundere pengene så snart vi har modtaget pakken og sikret at plakaten er i samme stand som ved afsendelsen.

Hvordan får jeg mine penge retur?
Når vi har modtaget din vare og godkendt returneringen, overfører vi købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.
Husk at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumentere, at varen er sendt af sted. Du skal selv betale fragtomkostninger vedrørende returnering.

Specielt for julegaver
Har du lagt din ordre mellem 1. november og 24. december, kan du bytte eller returnere din vare indtil 1. februar år efter. Ønsker du at gøre brug af returretten, skal vi have modtaget din vare senest 1. februar.

Reklamation

En vare kan godt have skjulte fejl eller mangler ved købet, som måske først viser sig senere. Hvis det er tilfældet kan du gøre brug af dine 2 års reklamationsret. Fejlen skal have været tilstede på købstidspunktet og må ikke skyldes mishandling eller anden grov håndtering af produktet efter købstidspunktet.
Ønsker du at gøre brug af din reklamationsret udfylder du blot formularen herunder med beskrivelse af fejlen og et billede hvor fejlen tydeligt fremgår.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer (skal udfyldes)

Dit ordrenummer (skal udfyldes)

Hvad drejer det sig om? (skal udfyldes)

Uddybende beskrivelse

Vedhæft et billede ved reklamation

Klager

Har du en klage vil vi gerne høre om det, så vi kan gøre vores service og produkter endnu bedre i fremtiden. Skriv til os på [email protected]

Føler du dig ikke retfærdigt behandlet af os, så har du mulighed for at indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]

Vi er dog ikke tvivl om at vi kan finde en løsning, skriv til [email protected] hvis der er noget vi kan hjælpe med 🙂